Πέμπτη 7 Οκτωβρίου 2010

Vintage βιβλίο ευχών βαπτισης!!!

Η Μεταξία η μαμά της Σεμίνας μου ζήτησε για την βάφτιση της κόρης της το πιο ρομαντικό βιβλίο ευχών που θα μπορούσα να φτιαξω με vintage στοιχεία. Αμέσως λοιπόν ξεκίνησα το παιχνίδι με τις δαντέλες και τα λουλούδια!! Όπως είμαι και εγώ πολύ ρομαντική μπορώ να πω πως μου αρέσει περισσότερο απ΄ολα τα βιβλία για κοριτσάκια που έχω φτιάξει.
Είναι κάτι το διαφορετικό...
Με το καλό λοιπόν η βάφτιση της μικρής Σεμίνας!!


Σε αυτό το βιβλίο πρόσθεσα άλλη μια σελίδα για να φιλοξενεί τις ευχές της μαμάς και του μπαμπά

Αγγελάκια γλυκά, με λευκά φτερά γεμάτα χρυσόσκονη να συνοδεύουν τις ευχές και να φυλάνε πάντα τη μκρή Σεμίνα
Δεν ξέρω ποια σελίδα να πρωτοβάλω!!!Όλες μου αρέσουν!


Φτιάξαμε ενδοιάμεσα και κάποιες συνθέσεις φωτογραφιών . Είναι ένα κουκλί κρίμα που δεν μπορείτε να το δείτε!!!!

Όπως βλέπετε ακόμα και το φορμάκι της μικρής έχει στοιχεία vintage
Ελπίζω Μεταξία μου να κατάφερα να φτιάξω αυτό που φαντάστηκες για τη μικρή σου πριγκίπισσα!!
Να σου ζήσει!!

15 σχόλια:

  1. Ευχαριστώ πολύ κορίτσια. Και εγώ το χάρηκα πολύ μα πάνω απ όλα η μαμά της μικρής!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πενυ συγχαρητηρια ειναι καταπληκτικο.Μπραβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Είναι υπέροχο και πρωτότυπο,μπράβο , η σύνθεση σου είναι πολύ όμορφη !

    Βγάλε αν θέλεις τη λεκτική επαλήθευση για να μπορούμε να σχολιάζουμε πιο εύκολα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πένυ πραγματικά είναι πολύ ρομαντικό! Μπράβο σου! (Να σε ρωτήσω, είδα το επίθετο σου, η καταγωγή σου από πού είναι?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστώ πολύ κορίτσια!!!
    Δέσποινα πως την βγάζουμε την επαλήθευση?
    Εφη η καταγωγή μου είναι από Μυτιλήνη. Ανεξάρτητα όμως αν δεν την έχω δει παρα μόνο στο χάρτη....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ Πενυ,τι ομορφο που ειναι.Ρομαντικο,λατρευω την δαντελα και αυτες σου οι σελιδες μεσα...ζηλευω πολυ,ειναι ολες μια και μια.Και αυτη η τελευταια σελιδα με τα φορεματακια κρεμασμενα,τι ειναι,χαρτι;Το ειδα και σε ενα αλλο που ηταν μπαλαρινα νομιζω.Παντα τετοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Και αυτά τυπωμένα είναι Μαρίνα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πενυ μου τι εννοεις τυπωμενα;Απο το pc;Συγνωμη που δεν καταλαβαινω,αλλα ...help!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πενυ μου τελικα καταλαβα..επιτελους!!ε,λιγο τα παιδια,λιγο η κουραση...αλλα βρηκα ακρη.Να εισαι καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλα αυτο ειναι πραγματικα υπεροχο! ειναι διαφορετικο και το ''απολυτα ρομαντικο''. Σκεφτομαι τη μικρη οταν θα μεγαλωσει και θα το δειχνει στις φιλες τις... ΤΕΛΕΙΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή