Σάββατο 10 Σεπτεμβρίου 2011

Βιβλιο συνταγών


 Καλημέρα!! Επιτελους μπορω να σας δείξω το βιβλίο συνταγών που θα κάνω δώρο στην θεια μου που είναι αστερι στην μαγειρική και υπεραγαπώ!!! Και λεω επιτέλους γιατί μπορεί να το εχω φτιαξει εδώ και μερες δεν ήθελα όμως να το δει πρώτα στο blog μου!!!Τωρα όμως ταξιδεύει προς τα εδώ και σύντομα θα της το δώσω!!!







 Εφτιαξα μεσα και δύο τσεπουλες για να βάζει και άλλες συνταγες!!!





 Ενα παρόμοιο βιβλιο μαγειρικής είναι και το δωρο που κλήρωσα στον διαγωνισμο και που έχει κερδίσει η Ευαγγελία Βλασσοπούλου!!
Ακομα όμως δεν έχει επικοινωνησει μαζί μου και εγώ δεν ξέρω πως να την ειδοποιησω!!ελπίζω καποια στιγμή να δει τις αναρτήσεις μου...

15 σχόλια:

  1. Πω πω, η θεία θα κατενθουσιαστεί! Πραγματικά είναι ένα όνειρο!!Μπράβο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίο το δώρο της θείας , φτιαγμένο με αγάπη.
    να μας γράψεις τις αντιδράσεις της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Νομίζω ότι η έκπληξη θα είναι πολύ ευχάριστη για την θεια σου και θα το λατρέψει αμέσως, όπως κι εγώ!!!! Είναι μούρλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πραγματικά το βιβλίο είναι τέλειο! Η θεία σου θα χαρεί τόσο πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλειο έγινε το βιβλίο!!!!!! Η θεία σου είμαι σίγουρη πώς θα το λατρέψει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανέμορφο, είμαι σίγουρη ότι η θεία σου θα ενθουσιαστεί!!!!!!

    Φανή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τι καλοοοοο!!σιγουρα θα ξετρελαθει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κέρδισα?????????????????????????????????
    Ευχαριστώ!!!!!!! Η πιρούνα είναι όλα τα λεφτά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα Πένυ. Φανταστικό έγινε. Σίγουρα θα ενθουσιαστεί η θεία σου. Η πιρούνα απίθανη ιδέα και πολύ ωραίες οι εσωτερικές σελίδες. Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Yπέροχο βιβλίο το έκανες,συγχαρητήρια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφο! Μετά τη θεία σου, σίγουρα θα το ζηλέψει κι η μαμά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Λατρεύω τα βιβλία συνταγών κι εσύ έκανες υπέροχη δουλειά!!! Η θεία σίγουρα θα το λατρέψει!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή