Σάββατο 26 Μαΐου 2012

Μια κάρτα με vintage διάθεση....

Καλησπέρα!!!Τι μου ήρθε σήμερα το βράδυ και από ένα λουλούδι κατέληξα να φτιάξω μια ολόκληρη κάρτα!!Μιλάμε για μεγάλη έμπνευση!! Και αν το χερι μου πάει απο μόνο του στις παιδικές προσκλήσεις,κάρτες κλπ με τα ρομαντικά,vintage,γαμου δεν το χω πολύ και δυσκολεύομαι. Έτσι δεν έπρεπε να την αφήσω τέτοια όρεξη να παει χαμένη.

 Αρχές Ιουλίου πρόκειται να παντρευτεί ένα φιλικό μας ζευγάρι και μελλοντικά μας κουμπαράκια μιας και θα βαφτίσουν τη μικρή μου. Εδώ και μέρες έχω ξεκινήσει το βιβλίο ευχών τους και σήμερα έφτιαξα ενα tag που θα το συνοδεύει. Όλα ξεκίνησαν από το λουλούδι που είναι το πρώτο χειροποίητο λουλούδι που φτιάχνω.Ενθουσιάστηκα τόσο πολύ που λεω κάπου πρέπει να το βάλω!!
Έτσι ξεκίνησα να φτιάχνω το tag. Μπορεί να μην του φαίνεται από τις φωτό αλλά η βάση του είναι chipboard 1,5 mm ντυμένο με οντουλέ κραφτ στο οποίο έχω κανει παλαίωση τόσο με τη θαυματουργή μου λίμα όσο με distress και ακρυλικά. Ένα κομμάτι από την αγαπημένη μου δαντέλα ,λίγο βέλο και φυσικά το λουλούδι μου!!Το λουλούδι μου είναι φτιαγμένο από χαρτί Magnolia.
Το συγκεκριμένο tag θα μου άρεσε πολύ, τοσο για προσκλητήριο γάμου όσο και για βάφτιση με vintage διάθεση. Δεν παντρεύεται και η αδερφή μου να της το φτιάξω ....χαχαχαχα


Με το καλό τα κουμπαράκια μου λοιπόν. Μακάρι να μπορέσω να είμαι και εγώ στον γάμο τους .... Αντί για τσάντα εγώ θα κρατάω βαλίτσα! Τη βαλίτσα του μαιευτηρίου χαχαχα
Θα επανέλθω τόσο με το βιβλίο ευχών των παιδιών όσο και με το λεύκωμα της μπεμπούλας μου!!
kisses

3 σχόλια:

  1. Πανέμορφη σύνθεση και το λουλουδάκι σούπερ!!Με το καλό να γεννήσεις και με ένα πόνο σου εύχομαι!!!Φιλάκια και καλή σου μέρα Peny μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ειναι πολυ ρομαντικο...με το καλο το μωρακι σου....τι ειπαμε ειναι???Κοριτσακι η αγορακι???Φανταζεσαι απο τον γαμο να τρεχετε στην κλινικη???χαχαχα....ολα να σου πανε κατ ευχην!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή