Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2013

Καλή χρονιά !!!

Χρόνια πολλά και καλή χρονιά σε όλες σας!!!
Μακαρι το 2013 να φέρει όσα μας στέρησε το 2012. Εγώ παράπονο δεν έχω από το 2012 .Μου έφερε μια γλυκιά μπεμπούλα με μπόλικες δίπλες να δαγκώνω!!Την υγεία μας να έχουμε και αγάπη .Γι αυτά μόνο αγχώνομαι .Ολα τα άλλα θα γίνουν!
Φετος τα Χριστούγεννα δεν εκανα και πολλά πράγματα.Ουτε στο βουνό πηγα να μαζέψω κουμαρα ,γκι και κλαδια ,ούτε δωράκια για τα παιδάκια που μου είπαν τα καλαντα έκανα.Καπου έπρεπε να διοχετεύσω την ανυπαρκτη ενέργειά μου χαχαχα Ετσι μου ήρθε η ιδεα να κανω υπερπαραγωγή βασιλόπιτα. Στην πορεία το μετάνιωσα γιατί τα παιδια μου δεν βοήθησαν καθόλου με τη γκρινια τους αλλα τελικά κατάφερα την παραμονή να την έχω ετοιμη. Η βασιλόπιτά μας φέτος ήταν διώροφη και με επικάλυψη ζαχαρόπαστας. Η βάση ήταν στρόγγυλο κεικ με ganache σοκολάτα και μετά επεσε η ζαχαρόπαστα .Το δεντράκι είναι επίσης κεικ που εκανα σε μια φόρμα που εχω αγοράσει χρόνια αλλά φέτος την πρωτοχρησιμοποιησα (ω ναι τόσο προκομενη!) Από πανω ντυθηκε με λευκή ζαχαρόπαστα και έβαλα τα πράσινα βολανακια. Για το δεντράκι μου άκουσα πολλά .Μα και ο πατέρας μου και ο άντρας μου να τους μοιαζει με σκαντζοζοιρο ???? Και το χειρότερο είναι ότι δεν είχαν συννενοηθεί .Τους βγήκε αυθόρμητα. Μα το ελατάκι μου σκαντζοχοιρος????
Παντως βγηκε πολύ νόστιμη και όλως παροδόξως δεν σε λίγωνε η ζαχαρόπαστα .Και του χρόνου λοιπόν να είμαστε καλά να ξαναφτιαξουμε 


6 σχόλια:

  1. Πένυ μου καλή χρονιά και πάντα με αισιοδοξία... που όπως βλέπω την έχεις!!! Εμένα πάντως τέλεια μου φαίνεται... κι αφού λες ότι ήταν και πεντανόστιμη ακόμα καλύτερα!!! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου!!! Callie by anthomeli

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πένυ μου, μάλλον σε πείραζαν! Άκου σκατζόχοιρος! Καμία σχέση! Υπέροχη και με χαρούμενα χρώματα η βασιλόπιτά σου τραβάει τα βλέμματα!
    Και πριν φύγω να ευχηθώ ολόψυχα Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά με υγεία ακλόνητη και αγάπη απλόχερη!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πένυ μου, Χρόνια Πολλά, Καλή Χρονιά, με Υγεία, Χαρά, Αγάπη, Όμορφες Στιγμές και ό,τι άλλο επιθυμείς! Η βασιλόπιτά σου είναι άψογη, πολύ μου άρεσε! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλή χρονιά, Πένυ ! Υγεία, χαρά και χαμόγελα στην οικογένειά σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρονια πολλά και καλή χρονιά, να χαίρεσαι την οικογενεια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. καλη χρονια!!!! με γεια κ οτι αλλο επιθυμεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή