Σάββατο 23 Φεβρουαρίου 2013

Μετά από καιρό μια κάρτα!

Έχω ένα γραφείο χάλια αλλά δεν με νοιάζει καθόλου .Μετά από πολύ καιρό επιτέλους ΠΑΙΖΩ με τα χαρτιά μου !!! Η διαθεσή μου πολύ ανεβασμενη λόγω του καιρού, μια λιακάδα άλλο πράγμα είχαμε σήμερα. Τι μπορεί να σου ξυπνήσει αυτός ο καιρός? Ορεξη για δημιουργία και για βόλτα!!Βολτα αν μας αφήσει ο καιρός θα παμε αυριο μια εκδρομη που έχουμε ακυρώσει δυο φορές .Έτσι μένει η δημιουργία που είναι ελάχιστη τον τελευταιο καιρό.
Εδώ και μέρες εβλεπα την πρόκληση του get creative και μου στριφογύρναγαν διάφορα στο μυαλό . Έτσι σήμερα τα εβαλα σε μια σειρά και με μια γερή δοση Άνοιξης βγήκε αυτή η καρτα .
Μου φτιαξε η διάθεση !!
                                                          Το σκετς που μας δόθηκε ήταν αυτό

και η δική μου εκδοχή

Το φόντο σε ροζ καφέ επηρεασμένη από τις ετοιμασίες της βάφτισης χαχα με το ανάγλυφο πουά της Bazzil κομμένο σε σχήμα γραμματόσημου . Πάνω απο το doily εβαλα γαλάζιο και στην κορυφή το κερασάκι που είναι κολλημενο τρισδιαστατα που όμως δεν μπορώ να βγάλω μια φωτό της προκοπής και να σας το δείξω.

και για του λόγου το αληθές να και ο χαμος στο γραφείο μου

Τι ομορφα που είναι και τα κερασάκια για θέμα βάφτισης ....Για να το βάλω στη λιστα με τις ιδέες για τα γενέθλια της μπουμπουδένιας μου .

8 σχόλια:

  1. χαχα βρε συ μια χαρα ειναι το γραφειο που να δεις το δικο μου χαλια ειναι σε λεω
    μπραβο σου για την δημιουργια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Firstly your desk is very very tidy !!!!! come and see mine if you want to see a real mess ! hope you managed to have your trip out. What a gorgeous card those cherries are fantastic and love the colours. Thanks so much for playing with us at Get Creative and am so glad you enjoyed the challenge.

    Marie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γλύκα γλύκα γλύκα!!! Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ που έπαιξες μαζί μας στο get creative!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Φοβερή!!!! Τόσο μα τόσο γλυκιά, τα χρώματα είναι πανέμορφα και τα κερασάκια όλα τα λεφτά! Ευχαριστούμε για την συμμετοχή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Such a cute card! Thank you for joining us at get creative. Channa

    ΑπάντησηΔιαγραφή