Τετάρτη 20 Μαρτίου 2013

Μύρισε άνοιξη!!

Μια πολύ σύντομη καλησπερα περασα να πω απο το blog-ακι μου .Πόσο καρό έχω να κάνω μια αναρτησh ? Μου λείψατε !!! Αρχικά να σας πω οτι είμαι πολύ χαρούμενη γιατί η καρτούλα μου με τα κερασάκια κέρδισε στον διαγωνισμό του Get Creative!! Ετσι τον επόμενο μήνα θα είμαι guest deisgner !! Σαν να μου φαίνεται τρελο κολλημα γεννιέται  και που να βρω το χρόνο η δόλια η μανα ....
Μπορεί να μην έχω κανει εδώ και μέρες αναρτηση όμως με την πρώτη ευκαιρία κάτι φτιαχνω . Ετσι να παιρνω λιγο μυρωδιά από τα χαρτιά μου . Τωρα που τις μαζεψα όλες μαζί να οι καρτούλες που ετοίμασα για το Πάσχα

Αυτές οι φραουλίτσες...Αν με αφήσεις ελευθερη είμαι ικανή να κοτσάρω παντου απο μία !!Τις ζηλευώ ακομα και στα κεσεδάκια που τις έχουν στη λαϊκή χαχαχα Τελεια ιδέα για θεματική βάφτιση τώρα την άνοιξη !!
Καρτουλα ανοιξιάτικη σε σχήμα τσάντας .Θα μπορούσε με καποιες παραλλαγές να ήταν και πρόσκληση σε βάφτιση με θέμα μικρές κυριες
Tags και μία σε σχήμα μηλαράκι .'Oπως τη βλέπω μου φαίνεται θα την ξαναστήσω σε πρόσκληση βάφτισης με θέμα το σχολειο !!!
Μεχρι την επομενή μου ανάρτηση
Kisses!!!!

2 σχόλια:

  1. πολυ ομορφες οι καρτες σου!!!και για προσκλησεις θα ηταν ιδανικες!!συγχαρητηρια και για τον διαγωνισμο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μμμμμ ωραίες!!!!Μπράβο και για τον διαγωνισμό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή