Παρασκευή 5 Ιουλίου 2013

Baptism report

Καλησπέρα καλησπέρα
Έχω μέρες που παλεύω να κάνω μια ανάρτηση αλλά το κοριτσάκι μου δεν με αφήνει,δεν με αφήνει!!! Έτσι κάθε μέρα γράφω και απο λίγο .Εχω μαθει πλέον να τα κάνω όλα με δόσεις .
Να σας πω λοιπόν για τα της βάφτισης . Αχχχχχ όλα πήγαν υπέροχα..... Οι ετοιμασίες ξεκίνησαν από νωρίς . Από τη Δευτέρα ένα δωματιο ολόκληρο είχε ντυθεί στα ροζ και περίμενε κάθε πράγμα τη θέση του !!Την Πεμπτη κατεφθασε ένα μυρωδάτο πακέτο . Τα σαπουνάκια της θείας Αγγελικής !! Καλα ότι και να πω είναι λίγο . Μεγάλο σαπουνο-ταλέντο η θεία !!Την Παρασκευή μαζευτήκαμε οι φίλες μου ,η κουμπαρα μου, η κουνιάδα μου και οι δικοι μου να φτιάξουμε τα γλυκά. Πάρτυ κανονικό με καφεδάκι και πολύ κουβέντα. Έπειτα ξεκίνησε το στόλισμα της εκκλησίας. Πομ πομ κρεμιόντουσαν στα δέντρα ,στεφάνια κορδέλες και εγώ δεν χόρταινα να τα κοιτάω . Σαββάτο κατέφθασαν τα μεγάλα μέσα. Η φιλεναδα μου η Αννουλα ή αλλιώς baking Queen ήρθε να με βοηθήσει με μια αγκαλια γλυκα !! Τι μπισκοτα ,τι μακαρόν, τι μπεζεδες ....Μου πεφτουν τα σάλια και μονο που τα θυμαμαι .Φροντισα όμως στο στήσιμο να δοκιμάσω απ΄ολα .Αφού τα ήπιαμε το βράδυ ,γελάσαμε με την ψυχή μας και χορτάσαμε κουβέντα ξημερωνε σιγά σιγά η μεγάλη μερά της μπουκίτσας μου !!Οι ώρες ούτε κατάλαβα για πότε πέρασαν και είχαμε φτάσει λίγο πριν την πρώτη της βουτιά . Εκεί πέρασα ένα μίνι εγκεφαλικό γιατί συννέφιαζε μπουμπούνιζε και ήταν έτοιμο για βροχή. Το ίδιο σενάριο το χα ξαναδεί στη βάφτιση του Κωνσταντή μου .... Θα έσκαγα αν μου τα χάλαγε όλα... Ο φωτογράφος να μου λεει δεν θα προλάβουμε ,από το κέντρο να μου τηλεφωνούν να στρώσουν μέσα και εγώ να λέω σε όλους μην ανυσηχείτε στη βάφτιση της κόρης μου δεν θα βρέξει . Μα τι λέω η τρελή ?????χαχαχα Στο μεταξύ φίλοι ,συγγενείς άρχισαν να φτάνουν . Η μπεμπούλα ήσυχη να παιζει με το ντεκόρ και να βγάζει φωτογραφίες. 
Και όμως δεν έβρεξε. Μολις το κοριτσάκι μου βγήκε απο την εκκλησία βαπτισμένη και φωτισμένη είχε βγει ήλιος !! Ουτε εκλαψε πολύ που το είχα ένα άγχος εκτός από την ώρα της βουτιάς που ήταν αναμενόμενο. Μολις βγήκαμε από την εκκλησία αποκοιμήθηκε το αγγελούδι μας στην αγκαλιά μας .
Στο κέντρο οι φιλενάδες μου είχαν αναλαβει τη διακόσμηση του τραπεζιού των ευχών . Ηξερα εγώ που δίνω τέτοιες αρμοδίοτητες ! Το είχαν κανει τέλειο !!Είχε μια βραδιά απίστευτη και ξεφαντώσαμε μέχρι το πρωί.
Πανω απο 6 μήνες έψαχνα ,πάλευα με κορδέλες , χαρτιά, διακοσμητικά ,ζάλιζα τις φιλενάδες μου με λεπτομέρειες της βάφτισης και τώρα που πέρασαν όλα, αυτά μου λειπουν απίστευτα .Και τι δεν θα δίνα να το ξαναζούσα από την αρχή !! Από του χρόνου, γιατί φέτος δεν προλαβαίνω να οργανώσω κάτι, θα παίζω στα γενέθλιά της. Ειναι και καλοκαίρι και θα το ευχαριστιόμαστε!! Σας είπα οτι το κοριτσάκι μου χρονίζει στις 10 του μήνα ????
Τέλος λένε ότι το internet αποξενώνει τους ανθρώπους .Μπουρδες !! Εμένα το internet μου έχει χαρίσει πραγματικές φιλίες που τις εχω δίπλα μου τοσο στην καθημερινότητα ,στις δύσκολες στιγμές μου αλλά και στη χαρά μου .Και τις έχω ουσιαστικά δίπλα μου !! Πραγματικά το ευχαριστήθηκα (αν και δεν τις χόρτασα) που είχα τις φιλέναδες μου σε μια τόσο σημαντική του παιδιού μου.


Μεταξάκι,Αννούλα,Σαντούλι μου σας αγαπώ πολυ πολύ !!! 
 Και με το Χριστινάκι το 5ο μέλος της παρέας μας !! Σμουτς!!


             Θα επανέλθω σύντομα με πολλές πολλές φωτό απο τον στολισμό !!





6 σχόλια:

  1. αχ θα σε τσακισω! μ' εχεις κανει χωμα αυτη τη στιγμη. τα ματια μου τρεχουν ποταμι απο τη συγκινηση. καταρχην σ' ευχαριστω που συμπεριελαβες τα γλυκακια μου σε μια τοσο σημαντικη σου στιγμη, οσο αυτη της βαφτισης του παιδιου σου και κατα δευτερον εχω να πω οτι κι εγω σας αγαπω και σας ευχαριστω που βρεθηκατε στο δρομο μου. φιλια πολλα πολλα και παλι να σας ζησει το μπουμπουκακι σας και να εχει παντα ολα τα καλα του κοσμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κοριτσάκι μου γλυκό ήταν όλα υπέροχα, γεια στα χέρια σου !!! Κι εγώ σας αγαπάω πολύ !!! Και ευχαριστώ το internet που σας έχω γνωρίσει !!!! Και πάλι σου εύχομαι να σου ζήσει η κουκλίτσα σου !!! Φιλιά πολλά πολλά !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. παρα πολυ ομορφα πρεπει να ηταν ολα! να σας ζήσει πενουλα μου, να την δειτε οπως επιθυμειτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι γλυκιά ανάρτηση ! Με τη βοήθεια των φιλενάδων σου έκανες τη βάπτιση της μπουκίτσας σου λαμπερή
    Να την χαίρεστε και να σας ζήσει η νεοφώτιστη μικρούλα
    Καλό καλοκαίρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή