Πέμπτη 13 Φεβρουαρίου 2014

Τα γενεθλια του μικρού μου καουμποϋ

 Πέρασαν και τα φετινά μας γενεθλια ..... Το παιδάκι μου μεγάλωσε !! Εκλεισε τα 6 !! Φέτος είχαμε θέμα την Αγρια Δύση και τον cowboy!! Ετσι οι ετοιμασίες ξεκίνησαν . Φέτος ο χρόνος ήταν πολύ περιορισμένος με δυο παιδιά και δουλειά (πλέον!!) . Παρόλα αυτά δεν μπορούσα να αντισταθώ στον πειρασμό να μην φτιαξω κάτι. Πως θα μπορούσα άλλωστε ??χαχαχα

Η τούρτα μας δεν θα μπορούσε να είναι κατι άλλο από ένα καουμπόικο καπέλο !! Το άγχος που τράβηξα με το καπέλοδεν λέγεται αλλά ας το ξεχάσω . Εφτιαξα λοιπόν μια τρίπατη βάση ξυλινη και στους κάτω ορόφους έβαλα cupcakes

Η πρόσκλησεις μας !!
Τα δωράκια των παιδιών φέτος ήταν τσίγκινο κουτάκι το οποιο έντυσα και διακόσμησα αναλογα, που περιείχε ένα σακουλακι με μπισκοτάκια ,σαπουνόφουσκες και το πιστόλι του σερίφη !!
Φετος ήταν η πρώτη χρονια που το πάρτυ μας δεν έγινε στο σπίτι αλλά σε παιδότοπο και ομολογώ οτι το ευχαριστήθηκα πολύ. Εκτος από τα παιδάκια που έπαιξαν με την ψυχή τους επιτέλους και εγώ για πρώτη φορά πηγα καλεσμένη στο πάρτυ του παιδιού μου.Δεν έτρεχα μέχρι την τελευταία στιγμη ουτε μαζευα δυο μερες μετά.
Ακομα περισσότερες φωτογραφίες μπορείτε να δείτε στη σελίδα μου στο fb :
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.773272409368959.1073741846.225514144144791&type=1
Μεχρι την επόμενη αναρτησή μου ,που ελπιζω να είναι σύντομα
kisses !!

2 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλα και ευτυχισμένα στο παιδάκι σου !!!να τον χαίρεστε!!!!!!ολα υπέροχα και μοναδικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή